Verzendbeleid Lostbrand

 

Verzendbeleid

 

Onze belofte
Wij geloven in kwaliteit die net zo sterk is als de wegen die we berijden of bewandelen. Daarom werken we dag in dag uit met oog voor detail en klanttevredenheid. Mocht er onverhoopt iets misgaan, lossen we dat altijd samen met jou op.

 

Verzendopties en tarieven

Je kunt de verzendopties en bijbehorende tarieven voor het verzenden van je pakket inzien tijdens het afrekenproces op onze website. Alle tarieven zijn inclusief btw en eventuele douanekosten, exclusief verzendkosten. Verzendkosten worden automatisch berekend bij het afrekenen.

 

  1. PostNL Verzendkosten NL tot 10 kg - € 6,45

  2. PostNL Verzendkosten B tot 2 kg € 9,50
  3. PostNL Verzendkosten tot 2 kg D - F - I - ES  - € 10,95
  4. PostNL Verzendkosten tot 2 kg NO - FIN - CH - UK - IRL  - € 15,50
  5. PostNL Verzendkosten tot 2 kg DK - S - A - € 12,50

* Bij bestellingen boven €125,00 in NL tot 10kg gratis verzending.

* Bij bestellingen boven €125,00 in B tot 2kg gratis verzending.

 

Verwerkingstijd

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Onze producten worden speciaal voor jou gemaakt zodra je een bestelling plaatst. Door producten op aanvraag te maken helpen we overproductie te verminderen. Meestal heb je je bestelling binnen 5 á 7 werkdagen in huis. Bestellingen worden doorgaans binnen 24 uur na ontvangst van betaling verzonden. Houd er rekening mee dat bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, mogelijk een langere verwerkingstijd hebben en later verzonden kunnen worden.

 

Track & Trace

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je de status van je pakket volgen via de website van PostNL of een andere vervoerder.

 

Bezorging

PostNL bezorgt pakketten van maandag tot en met zaterdag. Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, zal de bezorger proberen het pakket bij de buren af te leveren. Het kan ook zijn dat u per email een bericht ontvangt van de desbetreffende vervoerder of de bezorger laat een briefje achter met informatie over hoe je je pakket kunt ophalen bij het desbetreffende Pakketpunt of hoe je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Heb je je bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@lostbrand.nl

Let op: de bezorgtijden kunnen variëren per land, feestdagen.

 

Verantwoordelijkheid

Zodra je pakket door ons is afgegeven bij PostNL, ligt de verdere afhandeling en bezorging van je pakket in hun handen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen in de bezorging.

 

Neem contact op

Heb je vragen over ons verzendbeleid of heb je hulp nodig bij het plaatsen van je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op via info@lostbrand.nl of via ons contactformulier. Onze klantenservice staat voor je klaar.